Loading…

Klachten & retourneren

Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten tijdig en in correcte staat aan u te leveren. Gaat er ondanks onze inspanningen toch iets mis laat het ons dan weten.

We hanteren de volgende klachten procedure:

Klantenservice

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch via 055-5212497 (tijdens openingsuren van de winkel). We helpen u dan graag om een passende oplossing te vinden.

Schriftelijke klacht

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en bestelnummer naar:

TheFreeFromShop
Soerenseweg 22
7314CD Apeldoorn.

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.

Geschilllencommissie

Wij streven ernaar om samen met u tot een passende oplossing van het geschil te komen. Mocht dat onverhoopt niet lukken dan kunt u zich met uw klacht wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht door de Stichting GeschilOnline te laten behandelen. De uitspraak is bindend, en zowel u als TheFreeFromShop stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn voor u kosten verbonden.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar TheFreeFromShop zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de TheFreeFromShop geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@thefreefromshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

De waardering van www.thefreefromshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 1917 reviews.